7 Şubat 2012 Salı

SİLİKONLA GELEN DEĞİŞİMLER..



 Aldım elime silikon tabancamı ve uzun zamandır aklımda olan projelerimi gerçekleştirdim.. Çok cici şeyler çıktı ortaya. Sıra şimdi onları sizlerle paylaşmaya geldi..






Geçen yaz çok uygun fiyata aldığım cici mi cici bağcıklı babetimi süslemeye karar verdim.  Malzeme dolu sandığımı açtım ve içerisinden babetime uygun renklerde malzemelerimi çıkardım. Sonrasında tek yapmam gereken silikonla yapıştırmaktı.. Ve babetim böyle şirin bir hal aldı..


2 yıl önce çok sevdiğim bir mağazadan aldığım deri botum zaman içerisinde yıprandı. Özellikle boğaz kısmındaki deriler soyulmaya başlamıştı ki ben annemin malzemelerinin arasında bulduğum suni kürkleri kesip botumun boğaz kısmına silikonladım :) arkasına da gördüğünüz fiyonk taşlarımı yapıştırdım.






Aldığım renk renk tozluklarımı genelde kışın koluma takıyorum. Krem rengi bir çift tozluğumun ucundan baş parmağımı içerisinden geçirebilecek şekilde kestim makasla. Ve üzerine de kalan yünlerden yapmış olduğum kar tanesi görüntüsündeki pomponumu yapıştırdım :) Ve ortaya böyle tatlı, eldiven işlevi görebilecek ürün çıktı :)
Anneannelerimizin, babaannelerimizin eskiden çok sık kullandıkları cüzdan görünümlü küçük el çantalarına Kadıköy'deki salı pazarında rastladım. Fiyatı 1 tl olan bu el çantalarından 1 tane aldım :) Ve malzeme sandığımdan gri dantel buldum, fiyonk yapıp üzerine yapıştırdım. Ortasına da bir adet inci kondurdum ;)
Annemin gençliğinde kıyafetlerin çoğunda dev vatkalar varmış . Annem o kıyafetlerindeki vatkaları sökmüş. Eee onları atmak olur mu? Anında malzemelerinin arasına koymuş bu dev vatkaları. Ben annemin malzemelerini didiklerken, buldum bu vatkaları. En sevdiğim, pembe renkteki bu vatka oldu. Etrafını siyah dantelle çevirdim. Üzerine de malzeme sandığımda bulduğum incileri silikonla yapıştırarak dizdim. Ne mi yapıcam bu vatkaları?? Son yıllarda omuz detayları çok moda! Ben de bu vatkaların, bir tane elbisemin veya t-shirtümün omuzlarını süslemesine izin vereceğim.. Bakalım hangi kıyafetimin omuzlarını süsleyecek, sizinle ilerleyen zamanlarda paylaşırım;)

Yukarıda da dediğim gibi; son yıllarda omuz detayları çok moda ve benim de çok hoşuma gidiyor.. Yine soyulan bir deriyle karşı karşıya kalınca; yapmam gerekenin o derinin kusurlarını kapatmak olduğunu düşündüm..
Kadıköy'de bulduğum omuz detayları için uygun malzemeleri deri ceketimin omuzlarına silikonla yapıştırdım. Ve ortaya bu hoş deri ceket çıktı.. Gören herkes çok beğendi. Ve ben de gururla "Ben yaptım!" dedim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder