20 Şubat 2012 Pazartesi

HEDEFE DOĞRU..

İstanbul Bilgi Üniversitesi Televizyon Haberciliği ve Programcılığı bölümünden mezun olduktan sonra kendimi ekran önünde geliştirmeye karar vermiştim. Bu kararla birlikte, en yakın arkadaşım ve dostum Sinem'le beraber İstanbul'daki Spikerlik ve Sunuculuk kurslarını araştırmaya başladık. Bu kurslardan en özeli ve en donanımlısı Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi'ydi. Kursa görüşmeye gittiğimizde, Hakan Bey'le ilk defa yüzyüze görüşmüştük. Bize kursu gezdirdi ve hocalardan bahsetti. Ve tabi ki kurs boyunca  kazanacağımız deneyimlerden. Özel üniversitede her türlü imkanı gördükten sonra zor ikna olacağımızı düşünürken, Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi kafamızdaki tüm tereddütleri yok etti. Ve biz de artık, Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi öğrencisiydik. 







Ekim ayından bu yana, hem hocalarımız hem ekip arkadaşlarımız hem de Hakan Bey bize o kadar çok destek oldular ki; biz bu işi yapacağımıza her geçen gün daha çok inandık. İlk başladığımız gün sahip olduğumuz ses tonu, ekran önündeki duruşumuz ve tabi ki özgüvenimiz olumlu şekilde hızla gelişiyordu. Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi'nde ki ilk canlı yayın haber deneyimimiz, ilk radyo programımız, ilk saha çalışmamız ve ilk televizyon programı çekimimiz bizi ekrana hazır hale getirdi. 








Tereddüt etmeden başladığım Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi'ne, hocalarıma, ekip arkadaşlarıma ve Hakan Öztürk hocama çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder